دانلود آهنگ جدید امین بیانی بنام با تو خوشم



متن آهنگ با تو خوشم از امین بیانی

با تو خوشم بمون همه دنیامه خنده تو

 ba to khosham bemon hame donyame khande to 

قلب منه ک داره میتپه واسه دیدنه تو

ghalbe mane k dare mitape bvase didane to 

بودن تو شده یه بهونه واسه فردا

bodane to shode ye bahune vase farda 

دوری ازم بیا من یه دیوونه ی تنهام

dori azam bia man ye divuneye tanham 

هر نفست برام اوجه ارامشه این تبه من فقط با تو اروم میشه

har nafaset baram oje arameshe in tabe man faghat ba to arom mishe 

تنها نذار منو تو عزیزی واسم هستی من تویی تویی عمرمن

tanha nazar mano to azizi vasam hasti e man toyi toyi omre man 

از همه غصه ها دیگه دل بکن هم نفسم تویی تو عزیزی واسم

az hame ghose ha dg del bekan ham nafasam toyi to aziz vasam 

ترانه آهنگ با تو خوشم از امین بیانی

هر نفست برام اوجه ارامشه این تبه من فقط با تو اروم میشه

har nafaset baram oje arameshe in tabe man faghat ba to arom mishe 

تنها نذار منو تو عزیزی واسم هستی من تویی تویی عمرمن

tanha nazar mano to azizi vasam hasti e man toyi toyi omre man 

از همه غصه ها دیگه دل بکن هم نفسم تویی تو عزیزی واسم

az hame ghose ha dg del bekan ham nafasam toyi to aziz vasam