دانلود آهنگ جدید بهنام مرندی بنام تعبیر رویا





متن آهنگ تعبیر رویا از بهنام مرندی
دیشب هوای کوی تو پیچید در رویای من

dishab havaye koye to pichid dar royaye man

گل کرد چشمان تو بر سبزینه شبهای من

gol kard chehsmane to bar sabzine shab haye mn
انگار قلبم از هوایی عاشقانه گل گرفت

engar ghalabm az havayi asheghane gol gereft

پیچید دستان تو چون پیچک به سر تا پای من

pichid dastane to chon pichake be sar ta paye man
دیشب پس از صد کاروان چشم انتظاری دیدمت تا آخر دیوانگی بوییدمت بوسیدمت

dishab pas az sad karvevan cheshm entezari didameat ta akhar divanegi boyidamet bosidamet
با کوله باری از گلایه راهیه فردا شدیم دیشب مرا بخشیدی و من هم تو را بخشیدمت

ba kole bari az gelaye rahie farda shodim dishab mara bakhshidi o man ham tora bakhshidamet
ترانه آهنگ تعبیر رویا از بهنام مرندی

امشب در زندان غم بشکن مرا تسخیر کن قلب پریشان مرا با عشق خود درگیر کن

emshab dar zendan gham beshkkan mara taskhir kon ghalbe parishane mara ba eshghe khod dargir kon
بگزار این رویا بروید تا ابد در ذهن من بی من مرو برگرد و رویای مرا تعبیر کن

bogzar in roya beroyad ta abad dar zehne man bi man maro bargard o royaye mara tabir kon