دانلود آهنگ جدید حمیدرضا شعبانی پور بنام حس مشترک



متن آهنگ حس مشترک از حمیدرضا شعبانی پور
تو چشم تو میشد امید و پیدا کرد

to cheshme to mishod omido peyda kard

معجزه بود چشمات نمیشه حاشا کرد

mojeze bud chehsmat nemishe hasha kard
بی تو شدم انگار از زندگی خسته

bi to shodam engar az zendegi khaste

هر روز این خونه بی تو یه بن بسته

har ruz in khone bi to ye bon baste
درد و دل های ما به هم خیلی شبیه ان

dard do del haye ma b ham khili shabihan

از حس مشترک که بین ماست میگم

az hese moshtrak k beyne mast migam
حس میکنم دارم بهت وابسته میشم

hese mikonam daram behet vabaste misham

باور کن عشقم دیگه دارم راست میگم

bavar kon eshgham dg daram rast migam
ترانه آهنگ حس مشترک از حمیدرضا شعبانی پور

هیچی نگو بشین بشین تماشا کن

hichi nago beshin beshin tamasha kon

شکستم و ببین ببین و حاشا کن

shekastamo bebin bbein o hasha kon

درد و دل های ما به هم خیلی شبیه ان

dard do del haye ma b ham khili shabihan

از حس مشترک که بین ماست میگم

az hese moshtrak k beyne mast migam
حس میکنم دارم بهت وابسته میشم

hese mikonam daram behet vabaste misham

باور کن عشقم دیگه دارم راست میگم

bavar kon eshgham dg daram rast migam