دانلود آهنگ جدید مهدی قائدی بنام گمت کردم



متن آهنگ گمت کردم از مهدی قائمی

یکی با عطر تو انگار داره این شهرو میگرده

yeki ba atre to engar dare in shahro mikarde
ک من هرکوچه ای میرم فقط عطرتو پر کرده

ka man har kocheyi miram faghat atreto por karde
میدونم اتفاقی نیس اگه دلشوره میگیرم اگه دنیامو ول کردم دارم دنبال تو میرم

midunam etefaghi nis age delshore migiram age donyamo vel kardam daram donbale to miram
داره بارون میگیره تا یکی دلواپست باشه باید پیدات کنم حتما

dare baron migire ta yeki delvapaset bashe bayad peydat konam hatman
ک چترم رو سرت واشه میدونم هرکجا باشی داره سردت میشه بی من

k chatram ro saret va she midunam har koja bashi dare sardet mishe bi man
کجای شهر گمت کردم باید پیدات کنم حتما

kojaye shahr gomet kardam bayad peydat konam hatman

ترانه آهنگ گمت کردم از مهدی قائمی

برای لمس تو هر شب تو رو خواب میبینم تصور کن بدون تو با این رویا چ غمگینم

baraye lamse to har shab toro khab mibinam tasavor kon bedune to ba in roya che ghamginam
میدونم هر کجا هستی تو حالت بهتر از من نیس میدونم فکرمی اما غرورت کمتر از من نیس

midunam har koja hasti to halet behtar az man nis midunam fekrami ama ghororet kamtar az man  nis

داره بارون میگیره تا یکی دلواپست باشه باید پیدات کنم حتما

dare baron migire ta yeki delvapaset bashe bayad peydat konam hatman
ک چترم رو سرت واشه میدونم هرکجا باشی داره سردت میشه بی من

k chatram ro saret va she midunam har koja bashi dare sardet mishe bi man
کجای شهر گمت کردم باید پیدات کنم حتما

kojaye shahr gomet kardam bayad peydat konam hatman