دانلود آهنگ جدید امیر یار بنام تنهام


متن آهنگ تنهام از امیر یار

دل من تنگ شده دوباره برای تو امشب بیقراره

dele man tang sjhode dobare barate to emshab bi gharare
نمیخوام اصلا دوباره که بازم من و یادت بیاره

nemikham aslan dobare k bazam man o yadet biare
بازم غروبه هر روزم غروبه تو بخوایی برگردی به من این دروغه

bazam ghrobe har ruzam ghorobe to bekhay bargardi b man in doroghe
تو جا زدی اون جا گرفت این جا به جایی جانم رو گرفت

to ja zadi un ja geref in ja b jayi janam ro gereft
من جا خوردم احساسم کشته شد از اون روز من تنهام

man ja khordam ehsasam koshte shod az un ruz man tanham
تو میگی با منی همیشه میدونی اینا باورم نمیشه

to migi ba mani hamsihe miduni ina bavaram nemishe
میبینی دنیامون بی رحمه چه سخته کسی حرفتو نفهمه

mibini donyamon bi rahme che sakhte kasi harfeto nafahme

ترانه آهنگ تنهام از امیر یار

نگاهت از یادم نمیره نذار که این حس خوب بمیره

negahet az yadam nemire nazar k in hese khob bemire
هنوزم احساسم همینه کی جز تو پای حرفام میشینه

hanuzam ehsasam hamine ki joz to paye harfam mishin e

تو جا زدی اون جا گرفت این جا به جایی جانم رو گرفت

to ja zadi un ja geref in ja b jayi janam ro gereft
من جا خوردم احساسم کشته شد از اون روز من تنهام

man ja khordam ehsasam koshte shod az un ruz man tanham