دانلود آهنگ جدید رضا اسراری بنام این روزا



متن آهنگ این روزا از رضا اسراری
نمیدونی تو این روزا چقدر کنار تو این خونه خوشبخته

nemiduni to in ruza cheghad kenare to in khone khoshbakhte
دوست دارم یه جوری که برام یه لحظه دوری از تو هم سخته

doset daram ye juri k baram ye lahze dori az to ham sakhte
تو افتادی توی فالم تو رو گذشته های بی تو میزارم

to oftadi toye falam toro gozashte haye bi to mizaram
چه خوشحالم تو رو دارم همه شب ها رو با فکر تو بیدارم

che khoshhalam toro daram hame shab ha ro ba fekre to bidaram
تو این روزا برام عزیز تر جونی چقدر عاشقتم خودت که میدونی

to in ruza baram aziz tar az juni cheghad asheghetam khodet k miduni
با این که هستی بازم همه رویامی

ba in k hasti bazam hame royami

تو رو دوست دارم هر چی که میخوامی

toro dos daram har chi k mikhami
متن آهنگ این روزا از رضا اسراری

تو میخندی منم هر بار تموم غصه هامو میبرم از یاد

to mikhandi manam har bar tamume ghose hamo mibaram az yad
بگو با من بگو از عشق بگو به من بگو هر چی دلت میخواد

bego ba man bego az ehsghe bego b man bego harchi delet mikhad

تو این روزا برام عزیز تر جونی چقدر عاشقتم خودت که میدونی

to in ruza baram aziz tar az juni cheghad asheghetam khodet k miduni
با این که هستی بازم همه رویامی

ba in k hasti bazam hame royami