دانلود آهنگ جدید مهدی داوودی بنام دیوونه خونه



متن آهنگ دیوونه خونه از مهدی داوودی
بعد تو هیچی دیگه مهم نبود فکر نکن غرورمو نشکستی

bade to hichi dg mohem nabud fek nakon ghororamo nashkasti 
پشت هر پنجره ای بغض شدم از شبی که درو محکم بستی

poshte har panjere boghz shodam az shabi k daro mohkam basti 
هر چی دستاتو گرفتم رفتی هر چقدر گریه شدم فایده نداشت

har chi dastato gereftam rafti har cheghad gerye shodam fayde nadasht 
خیلی حرفا تو دلم مونده ولی هر چی خواستم که بگم بغض نذاشت

khili harfa to delam munde vali har chi khastam k begam boghz nadasht 
تو نمیبینی که خونه با رفتن تو دیوونه خونه شده

to nemibini k khone ba raftane to divune khone shode 
بس که رو به عکسات با خودم حرف زدم خونه دیوونه شده

bas k ro b axat ba khodam harf zadam khone divune shode 

متن آهنگ دیوونه خونه از مهدی داوودی

هر چی به گذشته بر میگردم هیچ چیزی غیر غم یادم نیست

har chi b gozashte bar migardam hich chizi gheyre gham yadam nis 
از تو خیلی چیزا تو ذهم هست اما هیچی از خودم یادم نیست

az to khili chiza to zehnam has ama hichi az khodam yadam nis 
تو بگو چیزی ازت یادت موند من همونم که به پات افتادم

to bego chizi azat yadet mund man hamunam k b pat oftadam
نخواستم که چشات خیس بشه که بهت فرصت رفتن دادم

nakhastam k cheshat khis beshe k behet forsate raftan dadam

تو نمیبینی که خونه با رفتن تو دیوونه خونه شده

to nemibini k khone ba raftane to divune khone shode 
بس که رو به عکسات با خودم حرف زدم خونه دیوونه شده

bas k ro b axat ba khodam harf zadam khone divune shode