دانلود آهنگ جدید آرش آردفروشان بنام هواتو دارم



متن آهنگ هواتو دارم از آرش آردفروشان

تو فقط به یاد من باش من کنارتم همیشه دوست دارم که حال و روزت حس و حال بهتری شه

to faghat be yade man bash man kenretam hamsieh doset daram k halo rozet  hes o hale behtari she 

دستاتو میگیرم از دور حس امنیت بگیری قول بده به من که هیچ وقت سمت بی راهه نمیری

dastato migiram az dor hes amniat begiri ghol bede b man k hich vaght samte bi rahe nemiri 

من هواتو دارم تنهات نمیزارم من هواتو دارم تنهات نمیزارم

man havarto daram tanhat nemizaram man havato daram tanhat nemizaram 

 ترانه آهنگ هواتو دارم از آرش آردفروشان

من برات خوشبختی ها رو ساده میکشم ببینی کافیه که زندگی رو یه بار از چشم ببینی

man barat khosh bakhti haro sade mikesham bebbini kafire k zendegi ro ye bar az cheshm bebini 

تو میدونی دوست دارم پر پرواز توباشم اگه حتی ته راهی خودم اغاز تو باشم

to miduni doset daram pare parvaz to basham age hata rahi khodam aghaze to basham 

من هواتو دارم تنهات نمیزارم من هواتو دارم تنهات نمیزارم

man havarto daram tanhat nemizaram man havato daram tanhat nemizaram