دانلود آهنگ جدید حسین قربانی بنام مرور


متن آهنگ مرور از حسین قربانی
امشب مرورت میکنم من تو رو دورت میکنم از خودم و احساسم

emshab mororet mikonam man toro doret mikonam az khodam o ehsasam
نگاه به عکسات میکنم میگم نمیشه من نمیتونم هی خودمو میبازم

nehaj b axat mikonam migam nemishe man nemitunam hey khodamo mibazam 
تا میایی از یادم بری خاطره هات نمیزارن

ta miay az yadam beri khatere hat nemizaran
چرا تموم نمیشه پس چند شبه دیگه گیج و مست زل بزنم به عکسات

chra tamum nemishe pas chand shabe dg gijo mast zol bezanam b axat 
چرا تموم نمیشه پس چرا نمیکشی تو دست از سر من با کارات

chera tamum nemishe pas chera nemikeshi to dast az sare man ba karat 
ترانه آهنگ مرور از حسین قربانی

تمومه نترس هی نفس نفس نزن تمومه تمومه

tamume natars hey nafas nafas nazan tamume tamume 
تمومه نکنه باز توهمه یا واقعا پهلومه شاید یه خوابه بعدش پاشم تمومه

tamume nakone tavahome ya vaghean pahlome shayad ye khabe badesh pasahm tamume 
چرا تموم نمیشه پس چند شبه دیگه گیج و مست زل بزنم به عکسات

chera tamum nemishe pas chand shabe dg gijo mast zol bezanam b axAT 
چرا تموم نمیشه پس چرا نمیکشی تو دست از سر من با کارات

chera tamum nemishe pas chera nemikeshi to dast az sare man ba karat