دانلود رمیکس جدید پازل باند و حمید هیراد بنام دلارام 



متن ریمیکس دلارام از حمید هیراد و پازل باند 

 برد آرام دلم یار دلارام کو آنکه آرام برد از دلم آرام کو

barad aram delam yare delaram ko anke arambarad az delam aram ko
آنکه آرام برد عشق من و جان کو آنکه عاشقش شدم جانان جانان کو

anke aram barad eshghe man o jan ko anke asheghash shodam janan janan ko
وای وای وای دل من شده عاشق نگاش وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش

vay vay vay dele man shode ahsghe negash vay k nemidunestam misham parishone cheshash
وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون

vay vay vay dele man shode divuneye un dele divuneye man asire maste moye on

وای وای وای دل من شده عاشق نگاش وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش

vay vay vay dele man shode ahsghe negash vay k nemidunestam misham parishone cheshash
وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون

vay vay vay dele man shode divuneye un dele divuneye man asire maste moye on

ترانه متن آهنگ دلارام از پازل باند و حمید هیراد

من یه حس عاشقانه در تو تو یه عشق جاودانه در من

man ye hese asheghane dar ro to ye eshghe javedane dar amn
من بی بال و پرم بدون رویات بی تاج سرم بدون دنیات

man bi bal o pram bedune royat bi tajo saram bedune donyat
من با تو خوشم که بی قرار دلم من با تو خوشم آروم نداره دلم بی قرارتم یار

man ba to khosham k bi ghaara delam man ba to khosham arom nadare delam bi ghararetam yar
من با تو خوشم که بی قرار دلم من با تو خوشم آروم نداره دلم بی قرارتم یار

man ba to khoshm k bi gharare delam man ba to hkosham arom nadare dfelam bi ghararetam yAR

وای وای وای دل من شده عاشق نگاش وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش

vay vay vay dele man shode ahsghe negash vay k nemidunestam misham parishone cheshash
وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون

vay vay vay dele man shode divuneye un dele divuneye man asire maste moye on