دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام گیتار بزن



متن آهنگ گیتار بزن از حامد محضرنیا

گیتار بزن میخوام بخونم امشب گیتار بزن پر از جنونم امشب

gitar bezan mikham bekhonam esmhab gitar bezan por az jononam emshab
گیتار بزن زیر بارونم امشب بارون ک میباره من دلم میگیره

gitar bazan zire baronam emshab baron k mibare man delam migire
تقصیر کسی نیست کار این تقدیره با اینکه دیگه برای موندن دیره

taghsire kasin nis kare in taghdire ba inke dg baraye mundan dire
من شاکیم از هرکی زیره بارونه من شاکیم از ادمای دیوونه

man shakiam az har ki zire barone man shakiam az adamaye divune
من شاکیم از هرکی داره میخونه میخووونه

man shakiam az har ki DARE MIKHONE

 ترانه آهنگ گیتار بزن از حامد محضرنیا

امسال اولین سال تولد جدایی مونه دیوونه شدم بازم منه دیوونه

Emsal avalin sale tavalode jodayimone divune shodam bazam mane divune
من شاکیم از هرکی زیره باونه

man shakiam az harki zire barone
بارون ک میباره چشمامئو مبندم

baron k mibare xcheshamo mibandam
تا اخری این بازی بهت بازندم

ta akhare in bazi behet bazandam
تو سوژه ی شعرامی ک من خوانندم

to sozheye sherami k man khanandam
گیتار بزن من عاشق این گیتارم یک سالی شده ک من شبا بیدارم

gitar bazan Man asheghe in gitaram ye  sali shode k man shaba bidaram
گیتار بزن

gitar bezan