دانلود آهنگ جدید علی مولایی بنام این بار


متن آهنگ این بار از علی مولایی
خوشحالیم از این که به هم دل بستیم

khoshhalim az inke b ham del bastim 

یه شب عاشق شدیم رو تنهایی چشم بستیم

ye shab ashegh shdim ro tanhayi cheshm bastim 
حالم با تو خوبه تو واقعا بی نقصی حقیقت رویای من تو عشق پاک و محضی

halam ba to khobe to vaghean bo naghsi haghighat royaye man to eshghe pako mahzi 
دستاتو میگیرم تو هوات گم میشم عجب هوایه هوات دارم عاشق میشم

dastato migiram to havat gom mishgam ajab havaye havat daram ashegh misham 
دیوونه دیوونه بازی هات شدم دیوونه حال منو به غیر تو هیشکی نمیدونه

divune divune bazi hat shodam divune hale mano b gheyr to hishki nemidune
با تو مگه میشه زندگی بد باشه اخه مگه میشه دلم پیشت تنها شه

ba to mage mishe znedegi bad bashe akhe mage mishe delam pishet tanha she 
نه نمیشه نمیشه کسی مثل تو عزیزه همیشه یه روز نباشی دیم دیوونه میشه

na nemishe nemishe kasi melse to aziize hamishe ye ruz nabashi delam divcune mishe 
ترانه آهنگ این بار از علی مولایی

این بار با همیشه فرق دارم جز تو فکر دیگه ای دارم

in bar ba hsmieh fargh dare joz to fekr dg daram

این بار از خدا بارون رو دارم کی میباره تا تو عشقت کم نیارم

in bar a khoda baron ro daram ki mibare ta to eshghet kam nayaram 
با تو مگه میشه زندگی بد باشه اخه مگه میشه دلم پیشت تنها شه

ba to mahe mihe zndegi bad bashe kahe mage mishe delam pishet tanha she 
نه نمیشه نمیشه کسی مثل تو عزیزه همیشه یه روز نباشی دیم دیوونه میشه

na nemishe nemishe kasi melse to aziize hamishe ye ruz nabashi delam divcune mishe