دانلود آهنگ جدید مرتضی نامی بنام اشتباه




متن آهنگ اشتباه از مرتضی نامی
اشتباه نکن پیش من بمون بهونه نگیر قدرمو بدون

eshtabeh nakon pishe man bemun bahune nagi gharamo bedun 
هیچ کس برات نمیشه مثل من هیچکس برام نه حرفشم نزن

hich kas barat nemishe mesle man baram na harfesham nazan 
بیا به من نگاه کن نگو که سختته یه روز میاد بهت میگم هر چی کشیدی حقته

bia b man nega kon nago k sakhtete ye ruz miad behet migam harchi keshdi haghete 
ترانه آهنگ اشتباه از مرتضی نامی

با این که رفتی و دلم پیشت گیره میدونی حالمو میگی که تقدیره

ba inke raftio delam pishet gire miduni halamo migi k taghdire 
میبینم اون روزو داغون شدی از غم دیگه نیا سمتم من یه ادم دیگم

mibnam in ruzo daghun shodi az ghame dg nia samtam man ye adame digam 
بیا به من نگاه کن نگو که سختته یه روز میاد بهت میگم هر چی کشیدی حقته

bia b man nega kon nago k sakhtete ye ruz miad behet migam harchi keshdi haghete