دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو بنام پیدا نکردم

 دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو بنام پیدا نکردم


http://www.majanmusic.com/

متن آهنگ پیدا نکردم از بهزاد لیتو

بهاَر و حس خوبشی میخوام برام تو مث خونه شی
تموُم عشق و جونشی کاش تهای قصه جور بشیم
موضوعَ رو گفتم بازم بهش نمیشه رسید با حرف به عشق
این دفعهُ نمیکنم راحت ولش این داستانو تو کتاب باید نوشت
دنبال هرچَی احساسه هستم جمله ها میشن الهام به مغزم
فکر نمسَیکنم این بار بترسم رول اول فیلم نامه هر صحنه

با هم میریم پاورچینتا ازین ماجرا باز رد شیم میدونی همه جا بهت احتیاجه
َطول داره که به عشق اطمینان شه
پیدا نکردُم هر جا رفتم بی تو نبودم مثل قبلاً نه اصلاً
الان که ایَنجاییم با هم این بار باهات تا آخرش هستم
پس برو بریمُ لاى موج و ماسه شروع کنیم این صبح و تازه
بریم ما رویَ ابرا بیخیال فردا رد کنیم هر چی حد و مرزه

ُ
نمیشم هیچوقت از تو خسته
هیچَوقت
ترانه آهنگ پیدا نکردم از بهزاد لیتو

برا من فقط خو لبخند اونه اگُه نباشه جاده ام یخ بندونه
ساختم براش تو قلبم خونهَ حس الان بعد و قبلم اونه
زمستون با هم پاریس میلانیم چُمدون پره چیزی جا نیس بیاریم
نمیدونیم برنامه پاییز چی داریم دَیگه باتو زندگیم تاریک سیاه نی
بهتر از من نیس بعدی بات که هُروفت بخوای بات بره تعطیلات
آره لی تو را ترجیح داد دادم رفتُه خواسته بیاد هر کی جات

زیر سر سایه ی برگ نخل  رو ابروت نداری یه ذره اخم
زنده میشم با بوست زندَگی بدون تو کابوسه
پیدا نکردم هر جا رفتم بی توَ نبودم مثل قبلاً نه اصلاً
الان که اینجاییم با هم این بارَ باهات تا آخرش هستم
پس برو بریم لاى موج  وماسه َشروع کنیم این صبح و تازه

َ
بریم ما روی ابَرا بیخیال فردا
رد کنیم هر چَی حد و مرزه
نمیشم هیچوقَت از تو خسته
هیچَوقت
موی لَخت مشکیت میزارَم یه بوس رو تنت عشقی
رو به هم نشستیم بَاز روی عرشه کشتی

َ
خوشحالم میگذره باز به تو خوشَ خورشید آسمون، ماسه و موج
رابطمون رسید تازه به اوج هر دفَعه یه راهی باز شد رو جلوش
زیر آفتاب ظهر پیشت میخوابم بَخوابم که روم تو پُر کنی شن
ولو افتادیم بیخیال وقت مهمَ نیس کارا هل هلی شه

َ
بگو ببینم دلت باهام هست یا نَه هنو حست بهم تازه اس یا نه
هیچوقت نیس پیش تو باکم مَحکم تو شدی ریشه و خاکم

پس برو بریم روی موج و ماسه َپس برو بریم روی موج و ماسه
شروع کنیم ایَن صبح و تازه
بریم ما َروی ابرا

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/

۹۶/۰۴/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
elham navayi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی