دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بنام میشنوی حرفمو



متن آهنگ میشنوی حرفمو از سینا درخشنده

 میشنوی حرفمو من نبستم درو تا که شاید بیایی ببری عقل و از سرو

mishnavi harfamo man banastam daro k shayad biayi bebarei aghlo az saro
میاد اون دقیقه ای که تو میرسی به من اگه مال من باشی همه دنیا رو بهم میدن

miad un daghighe  k to miresi b man age mae man bashi hamne donya ro behem midan
واسه تو جونمو با تو میمونم و حسی که دارم و اخه من به تو مدیونم و

vase to junamo ba to mimunamo hesi k daramo m akhe man b to madyonamo
من میخوام کنار تو عمری زندگی کنم تو بخواه فقط ببین من چه میکنم

man mikham kenare to omri zendegi konam to bekhab faghat bebin man che mikonam

ترانه آهنگ میشنوی حرفمو از سینا درخشنده

پیش تو کم میارم این من مغرور و ببین کاش میشد یه روز بیای من و تو باشیم همین

pishe to ka  miram in mane maghroramo bebin kash mishod ye ruz biaiy mano to bashim hamin
همه میگن اخرش ما دوتا مال همیم من و تو تهش به هم اره میرسیم

hame migan akharesh ma  do ta maleh  hamim mano to tahesh b ham are miresim

www.majanmusic.com