دانلود آهنگ جدید شایان قاسمی بنام حس خوب


متن آهنگ حس حوبی از شایان قاسمی

عاشق شدم ب چشمای مست تو اخمای جذاب تو نگاه تو

sashegh shodam b cheshaye maste to akhmaye jazabe to negahe to
حرفای تو ی دنیا ارامشه نمیخوام غمگین بشه چشای تو

harfaye to ye donya arameshe nemikham ghamgin beshe cheshaye to
با یه نگاهت دلم میره قلب من بدون تو از زندگیش سیره

ba ye nageht delam mire ghalbe man bedune to az zendegish sire
اگه بخواد این دنیا تورو از من بگیره قلب من میمیره واسه ی همیشه

age bekhad in donya toro az man begire ghalbe man mimire vaseye hamishe

با یه نگاهت دلم میره قلب من بدون تو از زندگیش سیره

ba ye nageht delam mire ghalbe man bedune to az zendegish sire
اگه بخواد این دنیا تورو از من بگیره قلب من میمیره واسه ی همیشه

age bekhad in donya toro az man begire ghalbe man mimire vaseye hamishe

ترانه آهنگ حس حوبی از شایان قاسمی

کی میدونه تو میونه اینهمه ادما همه دنیای من شدی شدی هوش و هواس دلم پیشته

ki midune to mione inhame adama hame donyaye man shodi shodi hosho havasam delam pishte

حواسم درگیرته دل من با تو خوشه این حس خوبو بذار بمونه

havasam dargirete dela mn ba to khoshe in heseo khobo bezar bemone

با یه نگاهت دلم میره قلب من بدون تو از زندگیش سیره

ba ye nageht delam mire ghalbe man bedune to az zendegish sire
اگه بخواد این دنیا تورو از من بگیره قلب من میمیره واسه ی همیشه

age bekhad in donya toro az man begire ghalbe man mimire vaseye hamishe