دانلود آهنگ جدید ۱ باند بنام خواب



متن آهنگ خواب از ۱ باند

چقدر این خونه دلگیره هوا بی تو نفس گیره

cheghad in khone delgire hava bi to nafas gire 
دارم دق میکنم بی تو نگو تقصیره تقدیره

daram degh mikonam bi to nago taghsire taghdire 
همش تو خواب میبینم ک دارم بی تو جون میدم

hamash to khab mibinam k daram bi to jun midam 
تو داری میری و من هم واسه تو دست تکون میدم

to dari mirio o man ham vase to dast tekonmidam 
عذابم میده یاد تو منو تو خواب و بیداری

azabam mide yade to mano to khabo bidari 
دیگه بیزارم از این خواب از این کابوس تکراری

dg bizaram az in khabo az in kabusaye tekrari 
شبیه بغض بی وقتم ک ارامش نمیگیره

shabihe boghze bi vaghtam k aramesh nemigire 
کمی فکر دل من باش دلی ک بی تو میمیره

kami fekre del man bash deli k bi to mimire 

ترانه آهنگ خواب از ۱ باند

واسم تنها همین بسه همین ک عاشقت باشم

vasam tanha hamin base hamin k ashghet basham 
تو تنها پیش من باشی نذاری بی تو تنها شم

to tanha pishe man bazhi nazari bi to tanha sham 
ازین تنهایی دورم کن همین امروز همین حالا

az in tanhayi doram kon hamin emrozo hamin hala 
کسی جز تو نمیتونه ک ارومم کنه اینجا

kasi joz to nemitune k aromam kone inja

عذابم میده یاد تو منو تو خواب و بیداری

azabam mide yade to mano to khabo bidari 
دیگه بیزارم از این خواب از این کابوس تکراری

dg bizaram az in khabo az in kabusaye tekrari 
شبیه بغض بی وقتم ک ارامش نمیگیره

shabihe boghze bi vaghtam k aramesh nemigire 
کمی فکر دل من باش دلی ک بی تو میمیره

kami fekre del man bash deli k bi to mimire