دانلود آهنگ جدید مرداب و مجید سراب بنام اولین پرواز



متن آهنگ اولین پرواز از مرداب و مجید سراب
میرم بیرون از این مُثلث لعنتی تا تموم شه این بهونه گرفتن های الکی
گفتی هر چی داری رو ُکن اینم بدنم ببین اگه جای سالم داشت توام یکی بزن
تا جاش بمونه یه یادگاری ازت گفتم بری نمیتونم نمیارم طاقت
خوش باش باهاش با خَیال راحت گذشته ام بد بود آینده ام بدتر حرفاتو زدی رفتی نذاشتَی بگم نباشی میمیرم الان کجا باید برم

صدای داد تو با سکوت نبض َمن اونوقت میفهمی عشقت چی بود تو قلب من
داد میزنی داد میکشی خوُدتو میزنی میچشی طعمشو چه زخمی به من زدی
یخ میزنه جسمم دِل تو میسوزه مثل الانم تیغ زخماتو میدوزه
گفتی بمون موندم تو خودت نَموندی بازم نقاب فیک تو خودت نبودی
بعد رفتن شدم دیوونه یه عاِشق که فقط ازت میخونه

وقتی رفتی نبود عین خیالت چی میاد سر من خدا میدونه
شب و روزو به یادت گریه کَردم پیش خدا ازت گلایه کردم
نگو که خوبیام فراموشت ُشد واسه داشتن تو هر کاری کردم
ترانه آهنگ اولین پرواز از مرداب و مجید سراب

وقتی یکی کات زد یکی موند با تیغا پشت شیشه داد زد من عشقمو میخوام
این دیوونه بعد تو اینجا زِندونشه جز تو به هیچی مخش نمیکشه
کات زدی باشه قولات یاِدت نموند یکی پشتت شکست حواستم نبود
من افت خانواده تو بِمون با خوبا نمیشناسی منو من عشقت بودمو

بخون لالایی صدات آرامِش منه حتی وقتی خوابم فکرت از سرم نمیپره
اخه میای تو خوابم تا چِشامو میبندم واسه رسیدن به تو چه کارا که نکردم
گفتم نشکن قلب اونی که بی تو تَنهاست پر کشیدی رفتی با اولین پرواز
واسم تکرار شد قصه ی همیشگی مَن تو که رفتی من موندم و خودم
شب و روزو به یادت گریه کَردم پیش خدا ازت گلایه کردم

نگو که خوبیام فراموشت شد واسِه داشتن تو هر کاری کردم