دانلود آهنگ جدید میثم اخلاقی بنام درست یک ساله


متن آهنگ درست یک ساله از میثم اخلاقی
درست یک ساله با امسال که دوری از من و خونه چرا دلتنگتم هیچکس دلیلش رو نمیدونه

doros yek sale ba emsal k duri AZ MAN  o khone cheran deltangetam hichkas dalilesh tro nemidune 
هنوزم مثل اون روزا واس تو قهوه میزارم

hanuzam mesle un ruza vae to ghahve mizaram 
هنوز پنجشنبه ها از در نگامو بر نمیدارم

hanuz panj shanbe ha az dar begamo bar nmidaram
درست یکساله با امسال تموم هفته بی معناست

dors yek sale ba emesal tamume hafte bi manas 
تن من بی تو جا مونده دل من پیش تو هر جاست

tane man bi to ja  munde dele man pishe to har jas 

تراته متن آهنگ درست یک ساله از میثم اخلاقی 

هنوز خونه همونجوره همونجوری که تو چیدی

hanuz khone hamunjure hamunjuri k to chidi 
ولی حال من اشفتست تو حالم رو نپرسیدی

vali hale man ashoftas to halam ro naporsidi 
یه ساعت روی شومینه یه قاب خالی و دیوار دوباره اخرای شب من و بغض و بازم گیتار

ye saat roye shomine ye ghabe khalio divar dobare akharaye shab mano boghzo bazam gitar 
هنوزم وقت میزارم واسه حسی که جا مونده

hanuzam vaght mizaram vase hesi k ja munde 
درست یک ساله با امسال منو از ریشه سوزونده

doros yek sale ba emsal mano az rishe sozounde 


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/