دانلود آهنگ جدید امیر صفا بنام عاشقت بودم


متن آهنگ عاشقت بودم از امیر صفا

یه عمره تو خودم غرقم فقط کابوس مسبینم

ye omr to khodam ghargham faghat kabus  ibinam 
نفس هات سرده میفهمم داری میری غمگنیم

nafas hat sarde mifahmam dari miri ghamginam 
یه حالی دارم این روزا دلگیرمو افسرده

ye hali daram in ruza delgiramo afsaorde 
یه حسی مثل بی تابی تموم روحمو خورده

ye hesi emsle bi tabi tamume rohamo khorde 
گذاشتی پا بذاره رو تموم ارزوهامون

gozashti pa bezare to tamume arezu hamon 
همیشه عاشقت بودم گذشتی از دلم اسون

hamishe ashghe \t bduam gozashti az dealm ason 
همیشه عاشقت بودم ولی هیچ وقت نفهمیدی

hamishe ashghet budam vali hich vaght nafahmidi 
تقاص این همه عشقو بدنیا ساده پس میدی

taghase in hame ehsgho b donya sade pas midi 

ترانه آهنگ عاشقت بودم از امیر صفا

گذاشتی پا بذاره رو تموم ارزوهامون

gozashti pa bezare to tamume arezu hamon 
همیشه عاشقت بودم گذشتی از دلم اسون

hamishe ashghe \t bduam gozashti az dealm ason 
همیشه عاشقت بودم ولی هیچ وقت نفهمیدی

hamishe ashghet budam vali hich vaght nafahmidi 
تقاص این همه عشقو بدنیا ساده پس میدی

taghase in hame ehsgho b donya sade pas midi 

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/