دانلود آهنگ جدید جعفر بنام مث خودته


متن آهنگ مث خودته از جعفر
اَکبر افتابا کو افتابا کو
اشک چطوره مثُل خودته یعنی چولاغه مثل خودته

خلسه چطوره مِثل خودته یعنی کچله مثل خودته
افتابه چطوره مثل خودِته یعنی قرمزه مثل خودته

عمش چی اکبر واس خوِدته یعنی بیریخته مثل خودته
اییی هستیم سوار خَر هی میگه عر و عر و عر

میریم تو باخ فردا میری خره مثل شل ها
چی میگی دیوونه خلی رفیق غَضنفر گلی میخوری بربری رانی
قد کوتاه عین مرغ میزاری تحویل تووخ کیوَ دیدی اخه ماست بخوره دوغ بخوره اول صبح
خشتکت پاره شد زارت بشینه میگه کِه قارت کوپکه میگیره گاز باید تو بکنیش ناز
میشم من سوار خر خرم هست یِه جانور میخونم زنجان بلرزه مگسم اینجا نشسته
ترانه  آهنگ مث خودته از جعفر

اشک چطوره مَثل خودته یعنی چولاغه مثل خودته

خلسه چطوره مثل خودته یعنی کچله مثل خودته
افتابه چطوره مثل خوِدته یعنی قرمزه مثل خودته

عمش چی اکبر واس خودته یعنی بیریخته مثل خودته
تا سر کوچه که من میرَم ترشی لیتو به من میگن

بقالی میرم سلام میدَم در میرم انگاری کلاغ دیدم
میدونی نیستم من فار عنو نگه داشتَم من الان زنجان فردا وگاسم و تو موال سرپا
ولی من عاشق قلیون دو سیب خیارم من اردبیل تبریز بعدش میانم من یرالما موزو با هم میکارم من
کلجوش میخورم بالا میاَرم اوع اوع الان لیتو میخواد

شیش و هشت بخونه میشه ساسی مانکن ببین
آآ لیتو بُرو آآ
جنسش چطوره مث خودته یَعنی مشتیه مث خودته

برنامه چطوره مث خودته یَعنی نابیه مث خودته
حسش چطوره مث خودِته یهی اسمیه مث خودته

حالش چیه عمو مثل خوِدته یعنی عالیه مث خودته
نسش چطوره بهت گُفتم یعنی مشتیه مث خودته
حالا یه َاستارت با لیتو بیزنیم نگا کن
کول باشینا بس دی دا رپ فارسیو مُنقرض کردین بس کنین دیگه دست از جسدش بردارین


http://www.majanmusic.com/


http://www.majanmusic.com/