دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام کوزه

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام کوزه

متن آهنگ کوزه از امیر تتلو

این ضرب المثل آب در کوزه ما نمیدونم چی چی رو کی گفته باید دستشو بوسید

یه کوزه ی سنگی تووی کویرو ، آب هم یکم تووش میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگینِ دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش یه کوزه ی سنگی توو کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش از این کوزه ی سنگین دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش من اینجام ته این کوزه

هی آب و میریزن از بالا پایین میسوزه اینا گناهه دیروزه ، که داره لباستو به تنت میدوزه

میکنن یه بیکینی تنت آخرش هم بغلو یه ویسکی میدنت به یه حیوون تر از خودت

اینجا وسطِ میدون تردده ، میگی میمون طرف پُره بدون زندون فقط خوده

میزارن شمعو رو کیک تولدت که بفهمی داره آب میشه حیفه فقط خودت

اونوقت بعدش رفیقات میکنن سرتو توو همون کیکعیبو میمالن سر رو روت عین ملخ دورت

میکنن تبلیغات پارتی پوکرچا*الام نمیدونن لیدوکائین قاطی کوکه

همه مغزا بی حس ، همه * فساونوقت تازه میگن که مخامون آنتی شوکه

ترانه آهنگ کوزه از امیر تتلو

نمیدونن دیگه مغزم نمونده یه قوطی فلورایدهویراژ رو مختن آخه فلو رایده

فلور چیه؟ یه تکنیک توو رپراید یعنی ویراژ رو مختنبلکه پیدا کنی ملو فایده

آخه آدم بی فایده باس بخوره لایبرهجیمیه هر جایی وله ، ماست میخوره چایی بده

آدم بی معرفت صد رحمت به سگهر کس زد به من یه چک زد رفت سمت مرگ

آدم بی غیرت و باید بد زد رَنده کردآدم بی رگ ، انگل مملکت

آدم بی رگ ، انگل مملکتیه کوزه ی سنگی تووی کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوشاز این کوزه ی سنگینِ دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روشیه کوزه ی سنگی توو کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگین دلم تو بازم بزن نوشبردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

اینجا تهرانه ، یعنی شهری کههر چی هم باشه دیگه جای تو نی مرتیکه

دور وایسادی ، سوسمار بازییه سری جوجه هم هی میکنن حرف تیکه

مشتی ترک زمین ، باخته سه هیچبدون تتل این سبک و ساخته که هیچ

دیگه جا توو پارک واسه بکست خالی نیهمه فوتبالی شدن کسی بسکتبالی نی

دیگه جا توپاک همه منو میشناسن!طرفدارا همه خفن و پیشتازن

هدف دارم اندازه پَر گلوتلب تر کنم میان با قمه پهلوت

ولی من صلح و دوست دارمیه باغچه گیاه و گل و سوسک با هم

گرگ و موش باشن و دو کروس با منمیسازیم جشن بزرگ و روز با غم

اینجا ایرانه حرفی نمونه تهشهمه پشتشن از امیر تا محمود لش

نبوده کشک قرمز که هیچی کم بوده فرشولی خبرمون میشه توو زمونه پخش

یه کوزه ی سنگی تووی کویرو ، آب هم یکم تووشمیرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگینِ دلم تو بازم بزن نوشبردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

یه کوزه ی سنگی توو کویرو ، آب هم یکم تووشمیرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

http://www.majanmusic.com/ 

http://www.majanmusic.com/ 





۹۶/۰۴/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
elham navayi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی