دانلود آهنگ جدید مهدی یاریان و میثاق راد بنام خنده یار


متن خنده یار از میثاق راد و مهدی یاریان
دستاتو بزار تو دستام که دل من بیقراره

dastato bezar to dastam k dele man bi gharare 
چی میشه خدا امشبم نم بارونم بباره که دلم هوای تو داره

chi mishe khoda emshabam name baronam bebare k delam hvaye to dare 
منو تو و بارونو و شبو دریا کنارو

mano to barono shabo darya kenaro 
یه هوای خوب دو نفره وای خنده ی یار

yen havaye khobo do nafare caye khandeye yar 
دل بیقرارو شدی دار و ندارو

dele bi ghararo shodi daro nadar 
وای که از این حرفا گذشته دیگه کارو نازِ یارو

vay k az in harfa gozashte dg karo nazo yaro 
ترانه خنده یار از میثاق راد و مهدی یاریان

تورو من دیدمتو های شدم من همونی که تو میخوای شدم

toro man didameto hay shodam  man hamuni k to mikham shodam 
دل بده دل به دلت داده دلم عاشق روی تو زیبای شدم

del bede del b delet dade delam asheghe roye to ziba shodam

منو تو و بارونو و شبو دریا کنارو

mano to barono shabo darya kenaro 
یه هوای خوب دو نفره وای خنده ی یار

yen havaye khobo do nafare caye khandeye yar 
دل بیقرارو شدی دار و ندارو

dele bi ghararo shodi daro nadar 
وای که از این حرفا گذشته دیگه کارو نازِ یارو

vay k az in harfa gozashte dg karo nazo yaro 


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/