دانلود آهنگ جدید امیر علی بنام عزیز کرده


متن آهنگ عزیز کرده از امیر علی

این چه احساسیه که حال و هوامو به تو داد و

IN che ehsasie k halo havamo b to dad 

منو دیوونه ی تو کرد همه روزامو بهم ریخت

mano divuneye to kard hame rozamo beham rikht 

این چه حالیه که من دارمو خوبه

in che halie k man daramo khobe 
ولی قلبم پُره آشوبه و دیوونگیم حالت دنیامو بهم ریخت

vali ghalbam pore ashobe o divunegim halae donyamo beheam rikht 
غرورمو زیر پام گذاشتمو همه چیزی که داشتمو

ghororamo zire pam gozashtam hame chizi k dashtamo 
واسه اینکه تو بمونی تو نفهمیدی

vase inke to bemuni to nafahmidi 
چه بیخیال رد شدی نخواستی اما بد شدی به حس پاک من چجوری تو خندیدی

che bi khial rad shodi nakhasti ama bad shodi be hese pake man che juri to khandidi 
دوست دارم قد تموم آدمایی که حسرتمو دارن

doset daram ghade tamume adamayi k hasratamo daran 
دوست دارم با اینکه خیلیا هنوز دوسم دارم

doset daram ba inke hanu khilia dosam daran 

دوست دارم هرکی که دورو ورتو باشه روشه و حساسم

dos daram har ki doro varete bashe roshe o hasasam 
دوست دارم بازی نکن انقده دیوونه با احساسم

doset daram bazi nakon divune inghad ba ehsasam 

ترانه آهنگ عزیز کرده از امیر علی

تو شدی دلبر اول همین اوول کاری شدی اول و آخر

to shodi delbare aval hamin avale kari shodi avalo akhar 
نگاه کن دل دیوونمو داره میزنه پر پر

nega kon dele divunamo dare mizane par par 
تو عشقی و هوایی تو عزیز کرده ی مایی

to eshghio havayi to aziz karde mayi 
یه وقتایی دلم میگیره اما نمیدونم تو کجایی دلم رو دزدی به چی خندیدی

ye vaghtayi delam migire ama nemidunam to kojayi delam ro dozdidi b che dari mikhandi 

با ندیدن احساسم به کی پُز میدی به کی پُز میدی

ba nadidane ehsasam b ki poz midi b ki poz midi 
من که دوست دارم نکن اوارم

man k doset daram nakon avaram 
واسه اینکه بگم عاشقتم از کسی ترسی ندارم

vase inke begam asheghetam az kasi tarsi nadaram

دوست دارم قد تموم آدمایی که حسرتمو دارن

doset daram ghade tamume adamayi k hasratamo daran 
دوست دارم با اینکه خیلیا هنوز دوسم دارم

doset daram ba inke hanu khilia dosam daran 

دوست دارم هرکی که دورو ورتو باشه روشه و حساسم

dos daram har ki doro varete bashe roshe o hasasam 
دوست دارم بازی نکن انقده دیوونه با احساسم

doset daram bazi nakon divune inghad ba ehsasam

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/