دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی بنام مارگزیده



متن آهنگ مار گزیده از مرتضی اشرفی

پیش کسی که میدونی همه ی راه ها رو تا تش رفته یه بار

pushe kasi k miduni hameye rah ha ro ta tahesh rafte ye bar 

بازی نکن قصه نگو هر هفته یه بار

bazi nakon ghese nago har hafte ye bar 

تو همه حرفاتو زدی ولی هنوز نمیدونی جوابتو

to hame harfato zadi vali hanuz nemiduni javabeto 

یه روزی من خودتو خواستم ببنیم نه خوابتو

ye ruzi man khodeto khastam bebinam na khabeto 

من دلم هنوزم پیشته ولی از عاشقت شدن شدید میترسم

man delam hanuz pishete vali az asheghet shodan shadid mitarsam 

مار گزیده شدم قصمو بلدی از ریسمون سیاه سفید میترسم

mar gazide shodam ghesamo baladi az rismon siah sefid mitrasam 

ترانه آهنگ مار گزیده از مرتضی اشرفی

حالا که من مثل قدیما نمیشم پا نمیشم تو اومدی

hala k man mesle ghadiam nemisham pa nemisham to uamdi 

حالا که من حریف حرف های یه دنیا نمیشم تو اومدی

hala k man harife harf haye ye donya nemisham to umadi 

دیگه چه فایده که تو بیایی دیگه چه سود

dg che fayde k to biauy dg che sood 

دل تو حتی یه روزم با من نبود عاشق نبود با من نبود

del to hata ye ruzam ba man nabud ashegh nabud ba man nabud 

من دلم هنوزم پیشته ولی از عاشقت شدن شدید میترسم

man delam hanuz pishete vali az asheghet shodan shadid mitarsam 

مار گزیده شدم قصمو بلدی از ریسمون سیاه سفید میترسم

mar gazide shodam ghesamo baladi az rismon siah sefid mitrasam 

 http://www.majanmusic.com/

 http://www.majanmusic.com/