دانلود آهنگ جدید احسان یزدی بنام وقتی خوابی





متن آهنگ وقتی خوابی از احسان یزدی

تو چشام زل میزنی دلت ارومه دیگه خودت هیچی نمیگی دوتا چشماته میگه

to chesma  zol mizani delet arome dg khodet hichi nemigi do ta cheshmate mige
موهاتو تو دست باد اینقده رها نکن در قلبتو دیگه رو غریبه وا نکن

mohati ti daxste bad inghade raha nakon dare ghalbeto dg ro gharibe va nakon
شور و ارامش تو موجای دریا ندارن حس چشمای تو رو هیچ جای دنیا نداره

shoro aramesho to mojaye darya nadaran hese cheshmaye toro hoich jaye donya nadare
دستای سرد من از دست تو جون میگیره اسمون ب عشق تو داره بارون میگیره

dastaye sarde man az daste to jon migire asemon b eshghe to dare barun migire

وقتی خوابی شب بیدارم واسه تو هر چی بخوای حوصله دارم

vaghti khabi shab bidaram vase to harchi bekhay hosele daram
دلم همیشه پی ات میگرده تموم خاطره هاتو دوره کرده

delam hamishe peyet migarde tamume jkhatere hato dore karde

وقتی خوابی شب بیدارم واسه تو هر چی بخوای حوصله دارم

vaghti khabi shab bidaram vase to harchi bekhay hosele daram
دلم همیشه پی ات میگرده تموم خاطره هاتو دوره کرده

delam hamishe peyet migarde tamume jkhatere hato dore karde

ترانه آهنگ وقتی خوابی از احسان یزدی

پنجره با دیدنت دستاشو وا میکنه یه دل سیر تا میای تورو تماشا میکنه

panjere ba didanet dastasho va mikone ye dele sir ta miay toro tamasha mikone
غم و غصه هامونم دونه دونه کم میشن تیک و تاک ساعتم با تو هم قدم میشن

ghamo ghose hamunam done done kam mishgan tik o take saatam ba to ham ghadam mishn
غم و غصه هامونم دونه دونه کم میشن

ghamo ghose hamunam done done kam mishgan
تیک و تاک ساعتم با تو هم قدم میشن

tik o take saatam ba to ham ghadam mishn

وقتی خوابی شب بیدارم واسه تو هر چی بخوای حوصله دارم

vaghti khabi shab bidaram vase to harchi bekhay hosele daram
دلم همیشه پی ات میگرده تموم خاطره هاتو دوره کرده

delam hamishe peyet migarde tamume jkhatere hato dore karde

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/