دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی بنام یه مدل قدیمی


متن آهنگ یه مدل قدیمی از بهنام علمشاهی
رو به روم وایستادی سخته باورش برام وقتی تو منو میخوای دیگه چی ازت بخوام

ro b room vaysadi sakhte bavaresh baram vaghti to mano mikhay dg chi azat bekhm
رو به روم وایستادی پای تو وای میستم دیگه رویا نیستی دیگه تنها نیستم

ro b rom vaysadi paye to vay misam dg roya bisti dg tanha nistam 
طرز دوست داشتن من یه مدل قدیمیه حس عشق من به تو ساده و صمیمیه

tarze dos dashtane man ye modele ghadimie hese eshgh man b to sado o samimimie 
ترانه آهنگ یه مدل قدیمی از بهنام علمشاهی

کم میاد وقت برام وقتی هستی پیشم

kam miad vaght baram vaghti hasti pisham 

وقتی که منو میخوای اونی که میخوای میشم

vaghti k mnao mikhay uni k mikhaym misham
کاری با من کردی به خودم برگردم جوری عاشق بودم تو رم عاشق کردم

kari k ba man kardi b khodam bargardam ye juri ashghe budam to ram ashegh kardam 
طرز دوست داشتن من یه مدل قدیمیه حس عشق من به تو ساده و صمیمیه

tarze dos dashtane man ye modele ghadimie hese eshgh man b to sado o samimimie 



http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/