دانلود آهنگ جدید امیر بیات و سارا نائینی بنام تا تو با منی



 متن آهنگ تا تو با منی از سارا نائینی

تا تو با منی زمانه با من است بخت و کام جاودانه با من است

ta to bamani zamen ba man ast bakhto kame javdane ba man ast 

تو بهار دلکشی و من چو باغ شور و شوق صد جوانه با من است

to bahare delkashi o man cho baghe shor shoghoe sad javane bva man ast 

یاد دلنشینت ای امید جان هر کجا روم روانه با من است

yade delneshinat ey omide jan har koja ravam rozane ba man ast 

ناز نوشخند صبح اگر توراست شور گریه ی شبانه با من است

naz noshkhande sobh agar tto rast shore geryey shabane ba man ast 

ترانه آهنگ تا تو با منی از سارا نائینی

تا تو با منی زمانه با من است بخت و کام جاودانه با من است

ta to bamani zamen ba man ast bakhto kame javdane ba man ast 

تو بهار دلکشی و من چو باغ شور و شوق صد جوانه با من است

to bahare delkashi o man cho baghe shor shoghoe sad javane bva man ast 

یاد دلنشینت ای امید جان هر کجا روم روانه با من است

yade delneshinat ey omide jan har koja ravam rozane ba man ast 

ناز نوشخند صبح اگر توراست شور گریه ی شبانه با من است

naz noshkhande sobh agar tto rast shore geryey shabane ba man ast 

 


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/