دانلود آهنگ جدید محمد فراهانی بنام هذیون


متن آهنگ هذیون از محمد فراهانی
شبیه مرگ یک لبخند روی لب های بی جونم

shbaihe marge yek labkhand roye lab haye bi junam 

مثل اون لحظه که دارم برات لالایی میخونم

mesle un lahze k daram bvarat lalaie bekhonam 
تو میخوابی و این دنیا برام تشبیه ویرونست دیگه بیدار نمیشی بغض سقوط شادی خونست

to mikhabi o in donya varam tashbihe virunast dg bidar nsmihi boghze soghot shadie khonas 
تو میری و من این گوشه مثل دیوونه ها میشم توی رویای لمس تو من از دنیا جدا میشم

to miri o man in goshe mesle divune ha msihgam toye roya lamse to man az donya joda misham 
منو دست های لرزونم من و حرف های نامفهوم من اشوب و فریادم تو اما ساکت و اروم

mano dast haye larzunam man o harf haye namafhum man ashobo faryadam  to ama saketo arom 
ترانه آهنگ هذیون از محمد فراهانی

نرو سرما شروع میشه تو که رفتی از اغوشم حالا جای لباس شب همیشه تیره میپوشم

naro sarma shoro mishe toke rafti az aghosham hala jaye lebase shab hamishe tire miposham 
فضا سرد و غم انگیزه من از این حال میترسم بهارم که زمستون شد من از امسال میترسم

faza sardo gham angize man a in hal mitarsam baharam k zemeston shod man az emsal mitarsam 
پر از سرگیجه و اخر یه مرد خسته و تنها که میشینه یه گوشه با توهم های بی معنا

por az sargije o akhar ye marde khaste o tnah k mishini ye goshe ba tavahom haye bi mana
منو دست های لرزونم من و هذیون نامفهوم من اشوب و فریادم تو اما ساکت و اروم

mano dast haye larzunam man o harf haye namafhum man ashobo faryadam  to ama saketo arom 

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/