دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام منو دعوت کرده مهمونیشون

متن آهنگ منو دعوت کرده مهمونیشون از امیر تتلو

َخدایی بیایا گفتم بیایی ها ضایعمون نکنیا
منو دعوت کرده مهِمونیشون آخه خیلی لطف داره بهمون ایشون
فقط دوست دارم ببینیشون
َهمه یکی یه چسبه ببینیشون
منو دعوت کرده مهمونیشون آخه خیلی لطف داره بهمون ایشون
همهَ یکی یه چسبه ببینیشون
پسر خانومِشو ول کرده دنبال یه پلنگه ولگرده
دختره همه جاشو انُداخته بیرون یه مرده جفت چشارو ول کرده
هی عوضی َمیکشه اروده صنعتی سنتی با هم زده
هی عوضی که اَگه میفهمید میفهمیدم بشینی باش بده
منو دعوت کرده مهمونیشون آخه خَیلی لطف داره بهمون ایشون
فقط دوست دارم ببینیِشون همه یکی یه چسبه ببینیشون
منو دعوت کرده مهمونیشون آخه خیلی لطف داره بهمون ایشون
فقط دوست دارم ببینیشون
همه یکی یه چسبه ببینیشون
دوست دارم تهرانِو ترافیکو شمال شفاف نگاه گرافیکو
دخترا ِکه شاد با یه ماتیکو
پسرا ماشالله همه کاییکو
ولی من مَیمونم تو سوراخ تاریکو

ترانه آهنگ منو دعوت کرده مهمونیشون از امیر تتلو
جلوت وایمیسم همه دنبال پول لاتارُی
امروز سوژه بازاری فردا دنبال مردُم آزاری
میزنم بدخواها زیرِم سوت
منو دعوت کرده مهمونیشون آِخه خیلی لطف داره بهمون ایشون
فقط دوست دارم ببینیشون همه یِکی یه چسبه ببینیشون
منو دعوت کرده مهمونیشون آِخه خیلی لطف داره بهمون ایشون
فقط دوست دارم ببینیشون
همه یکی یه چسبه ببینیشون
اینجا که نصف پ نِصفم جلف طرف داف بود
الان اسفنجه همه رو خوردن و بردن
الان نصفِ استخونه نصفم ژل
چراغا خاموش شد
تو تاریکی پیدا مَیکنن عین همه


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/