دانلود آهنگ جدید سعید پاشا بنام دوست دارم



متن آهنگ دوست دارم از سعید پاشا
لبخند تو خونه تازه تو رگ هام برق چشمات نور تاریکی شب هام

lankhabde to khone taze to rag ham barghe cheshat nore tariki shabham 
دوست دارم و نمیخوام تو بری از پیشم هستم با تو همونی که میخوای من میشم

doset daram o nemikham to beri azpisham hastamk ba to hamuni k mikhay man misham
حس خوب بودنت به من جون میده لبهام با تو به روی زندگی خندیده

hese khobe budanet b man jun mide lab ham ba to b roye zendegi khandide 
رویاهامو با خیال تو میسازم هر روز بیشتر دل به عشق تو میبازم

royahamo ba khiale to misazam har ruz bishtar del b eshghe to mibazam 
دوست دارم من باورم کن عشقم با تو میمونم از چشات میخونم

doset daram man bavar kon ehsgham ba to mimunam az cheshat mikhonam 
عشق تو مثل یه عشق شیرینه اون نگاه سادت به دلم میشینه

eshghe to mesle ye esghe shirine un negahe sadat b delam mishine
ترانه آهنگ دوست دارم از سعید پاشا

وقتی دستات اروم میشن تو دستم جز این احساس چیزی از تو نمیخوام

vaghti dastta arom mishan tom dastam joz in ehsas chizi az to nemikham 
با عشق تو اروم میشه هر لحظه ام با من بمون من از دوریت میترسم

ba eshghe to arom misham har lahzzam ba man bemun man az dorit mitarsam 

دوست دارم من باورم کن عشقم با تو میمونم از چشات میخونم

doset daram man bavar kon ehsgham ba to mimunam az cheshat mikhonam 
عشق تو مثل یه عشق شیرینه اون نگاه سادت به دلم میشینه

eshghe to mesle ye esghe shirine un negahe sadat b delam mishine


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/