دانلود  آهنگ جدید هادی نجفی بنام همدست

متن آهنگ همدست از هادی نجفی

تو این روزا که هر لحظه اش شده چند ساله نمیدونی چقدر حالم پریشونه

 to in tuza k har lahzash shode chand sale nemiduni cheghad halam parishone 
نمیدونی چه جوری میگذره دنیا اونی که عاشقه حالمو میدونه

nemiduni che juri migzare donya uni k ashghe halamo midune 
اونی که عاشقه خوب اینو میدونه که انتظار کشیدن خیلی درد داره

uni k ashghe khob ino midune k entezar keshidan khili dard dare 
اتاقه عاشقی که دوره از عشقش همیشه از سر و روش گریه میباره

otaghe asheghi k dore az eshghesh hamishe az saro rosh gerye mibare 

گریه میباره

gerye mibare 

گریه میباره

gerye mibare 
با همدیگه ما همدستیم تویه احساسی که اینجاست

ba hamdige ma hamdastim toye ehsasi k injas 
ما رو با عشق میشناسن شواهد بر علیه ماست

ma ro ba eshgh mishnasan shavahed bar alayhe mast 
بیا برگرد به احساسی که این مدت به هم داشتیم

bia baragard b ehsasi k in modat b ham dashtim 
برای لمسه خوشبختی مگه ما چیزی کم داشتیم

baraye lamase khoshbakhti mage ma chizi kam dashtim 

ترانه آهنگ همدست از هادی نجفی

داری دست چی میدی اختیارت رو دلت یا منطقت یا حرفِ آدمها

dari daste chi midi ekhtiaret ro delet ya manteghet ya harfe adam ha 
تو تنهایی این احساسو نساختی که داری تصمیم میگیری خودت تنها

to tanhayi in ehsaso nasakhti k dari tasmimi migiri khodet tanha 
کی غیر از تو نفهمیده دوست دارم کی غیر از تو نمیخواد منطقی باشه

ki gheyre az to nafahmide doset daram ki gheyre az to nemikham manteghi bashe 
بگو چی این وسط بینه ما میتونه دلیله ترکِ عشقو عاشقی باشه

bego chi in vasat beyne ma mitune dalile tarke eshgho asheghi bashe

 با همدیگه ما همدستیم تویه احساسی که اینجاست

ba hamdige ma hamdastim toye ehsasi k injas 
ما رو با عشق میشناسن شواهد بر علیه ماست

ma ro ba eshgh mishnasan shavahed bar alayhe mast 
بیا برگرد به احساسی که این مدت به هم داشتیم

bia baragard b ehsasi k in modat b ham dashtim 
برای لمسه خوشبختی مگه ما چیزی کم داشتیم

baraye lamase khoshbakhti mage ma chizi kam dashtim 


http://www.majanmusic.com/


http://www.majanmusic.com/