دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد و فرشاد آزادی بنام نکاح



متن آهنگ نکاح از میلاد راستاد و فرشاد آزادی
خدایی جدایی نه حق من بی گناه نی فلانی فلانی

khodayi jodayi na haghe maneb bi gonah ni felani felani 
شکانی شکانی غرور کسی که قسم خوردی آی دل نی

shekani shekani ghorore kasi ghsam khordi ay del ni
بی احساس بی انصاف
چجوری بله بگم من تو این عقدنامم صد تا امضا رو کج میزنم

وقتی همش جلو چشم منی
نفرین به این ادما که بالا سر من دست میزنن خطبه عقدم

خوند و عاقدم پرسید ازم چجوری بعله بگم
بهد این پیوند ما پیدام میشه تو این حوالی بالاخره تنم کردند لباس دومادیمو حیف که فقط جات خالی
از گذر این سرنوشت لباسام شبیه بهش امشب باید نقل بپاشی باید بگی تبریک بهش
جای تو یکی دیگه حلقه کرد تو دستم یکی دیگه محرم شده
ترانه آهنگ نکاح از میلاد راستاد و فرشاد آزادی

شروع تخریب من تقریبا چند سال میشه حافظمو از دست دادم

و نمیدونم الان کجاست و چند سالشه جای حساسشه
از وقتی رفتی شدید سیگارا رو بد میکشم روزی صد بار خیره به عکست مست الکل سر میکشم مرگ نزدیکشم
امشب من حالم خرابه هی پلک میزنم خاطراتت له شد زیر هر ورقی که انگشت زدم
امشب باید پشت سرم بریزی اشک های شوق وسط بعله گفتن هی میزنم صد تا تپق
لا به لای شناسنامم نوشتن اسم یه غریبه زیرش مهر ازدواج خورد

la b laye shenasnam neveshtan esme ye gharibe ziresh mohre ezdevaj khord 
پرسید بار اخره با اجازه عشق قدیمی بله

porsid bare kharae ba ejaze eshghe ghadimi bale 


http://www.majanmusic.com/


http://www.majanmusic.com/